Γιατί ακυρώθηκαν οι hero missions του Overwatch 2
Share
Όταν η Blizzard ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι ακύρωσε τις αποστολές ηρώων του Overwatch 2, ένα κεντρικό μέρος της λειτουργίας ιστορίας παίκτης εναντίον περιβάλλοντος (PvE), οι οπαδοί δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένοι. Έτσι, ο διευθυντής Aaron Keller δημοσίευσε σήμερα μια ανάρτηση στο blog για να απαλύνει τις ανησυχίες και να προσφέρει περισσότερη διαφάνεια σχετικά με την “απίστευτα δύσκολη απόφαση” της ομάδας ανάπτυξης.
Οι αποστολές των ηρώων, που αποκαλύφθηκαν το 2019, σχεδιάστηκαν για να παρέχουν ένα “βαθιά ανταποδοτικό” σκέλος του παιχνιδιού που βασίζεται σε δέντρα ταλέντων που μοιάζουν με τα RPG. Παρόλο που η εξέλιξη θα ήταν ξεχωριστή από το κύριο παιχνίδι (για να αποφευχθεί το αθέμιτο πλεονέκτημα των παικτών των hero missions), αποτελούσε μέρος του hype που χρησιμοποίησε η Blizzard τα τελευταία τέσσερα χρόνια μάρκετινγκ του τίτλου. Αλλά ο εκδότης διαπίστωσε τελικά ότι οι αποστολές ηρώων τραβούσαν πάρα πολλούς πόρους ανάπτυξης μακριά από το ζωντανό παιχνίδι.
“Όταν ξεκινήσαμε το Overwatch το 2016, αρχίσαμε γρήγορα να μιλάμε για το τι θα μπορούσε να είναι αυτή η επόμενη επανάληψη”, έγραψε ο Keller. “Κοιτάζοντας πίσω σε εκείνη τη στιγμή, είναι πλέον προφανές ότι δεν ήμασταν τόσο συγκεντρωμένοι όσο θα έπρεπε σε ένα παιχνίδι που ήταν μια τεράστια επιτυχία. Αντ’ αυτού, μείναμε επικεντρωμένοι σε ένα σχέδιο που ήταν ετών”. Αυτό το σχέδιο ετών αναφέρεται στην επιρροή της ομάδας ανάπτυξης από την εργασία της στο Project Titan, το ακυρωμένο MMORPG της Blizzard. Οι δημιουργοί είδαν αρχικά το Overwatch ως ένα δοχείο για να ενσωματώσουν ξανά κάποιες από τις ιδέες από εκείνο το έργο που απορρίφθηκε.
Blizzard Entertainment
“Οι εργασίες ξεκίνησαν για το PvE κομμάτι του παιχνιδιού και συνεχίσαμε σταθερά να μετατοπίζουμε όλο και μεγαλύτερο μέρος της ομάδας για να δουλέψει πάνω σε αυτά τα χαρακτηριστικά”. Όμως, λέει ο Keller, “το πεδίο εφαρμογής μεγάλωσε. Προσπαθούσαμε να κάνουμε πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα και χάσαμε τη συγκέντρωσή μας. Η ομάδα έφτιαξε μερικά πραγματικά σπουδαία πράγματα, όπως τα ταλέντα των ηρώων, νέες εχθρικές μονάδες και πρώιμες εκδόσεις των αποστολών, αλλά ποτέ δεν μπορέσαμε να συγκεντρώσουμε όλα τα στοιχεία που χρειάζονταν για να στείλουμε μια γυαλισμένη, συνεκτική εμπειρία”.