Η διαφάνεια παρακολούθησης εφαρμογών της Apple φαίνεται να μην ισχύει για την ίδια την Apple
Share
Το App Tracking Transparency, ή ATT για συντομία, κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του περασμένου έτους με το iOS 14.5 ως μέσο για τους χρήστες να αποκλείσουν την παρακολούθηση εφαρμογών τρίτων. Εάν αποφασίσετε να εξαιρεθείτε από την παρακολούθηση, το iOS αποκλείει τους ιχνηλάτες από το να σας παρακολουθούν στο διαδίκτυο για να σας δείχνουν στοχευμένες διαφημίσεις.
Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η υπηρεσία πλήγωσε ορισμένους διαφημιστές και επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του Facebook, ενός από τους πιο έντονους επικριτές του. Και τώρα φαίνεται ότι οι γερμανικές ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν εάν η λειτουργία αυτή βλάπτει τον ανταγωνισμό.
Της έρευνας θα ηγηθεί η Bundeskartellamt, του Ομοσπονδιακού της Γερμανίας. Ο ρυθμιστικός φορέας μοιράστηκε τις πληροφορίες σε μια δήλωση, υποστηρίζοντας ότι η Apple θα πρέπει να θεσπίσει κανόνες υπέρ του ανταγωνισμού, δεδομένης της «ύψιστης» θέσης της στο οικοσύστημά της. Ο Andreas Mundt, Πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Γραφείου, δήλωσε ότι φαίνεται ότι οι κανόνες της Apple για τη Διαφάνεια Παρακολούθησης Εφαρμογών ισχύουν μόνο για εφαρμογές τρίτων, αλλά όχι για την Apple. Αυτό δίνει στην Apple τη δυνατότητα να προτιμά τις δικές της προσφορές και διαφημίσεις, κάτι το οποίο είναι αντιανταγωνιστικό.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά ευρήματα του γερμανικού ρυθμιστικού φορέα, η Apple δεν υπόκειται πράγματι στους κανόνες της λειτουργίας. Η έρευνα θα εμβαθύνει σε αυτό και θα καθορίσει εάν αυτή η ενέργεια θα κριθεί ότι αντίκειται στον υγιή ανταγωνισμό.
πηγή: phonearena.com
_
ΑΚ