LOADING

Type to search

A.I News ΝΕΑ

Η IBM μειώνει τις θέσεις εργασίας στο μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες αφού θα τις αντικαταστήσει με ΑΙ

Avatar
Share

H IBM ανακοίνωσε την Τρίτη στους υπαλλήλους του τμήματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας της ότι μειώνει το του προσωπικό της. Ο Jonathan Adashek, επικεφαλής επικοινωνίας της IBM, έκανε την ανακοίνωση σε μια περίπου επτάλεπτη συνάντηση με τους υπαλλήλους της μονάδας, δήλωσε το άτομο, το οποίο ζήτησε να μην κατονομαστεί επειδή η είδηση δεν έχει δημοσιοποιηθεί.

Τον Δεκέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος της IBM Arvind Krishna δήλωσε ότι η εταιρεία “αναβαθμίζει μαζικά όλους τους υπαλλήλους μας στην τεχνητή νοημοσύνη”, αφού ανακοίνωσε τον Αύγουστο ένα σχέδιο αντικατάστασης σχεδόν 8.000 θέσεων εργασίας με τεχνητή νοημοσύνη. Η IBM δήλωσε στην κλήση για τα κέρδη της τον Ιανουάριο του περασμένου έτους ότι περικόπτει 3.900 θέσεις εργασίας.

“Στα κέρδη του 4ου τριμήνου νωρίτερα φέτος, η IBM αποκάλυψε μια επιβάρυνση εξισορρόπησης του εργατικού δυναμικού που θα αντιπροσωπεύει ένα πολύ χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της IBM και αναμένουμε να βγούμε από το 2024 με το ίδιο περίπου επίπεδο απασχόλησης με το οποίο μπήκαμε”, δήλωσε η IBM.

Οι τελευταίες περικοπές έρχονται παράλληλα με έναν ακόμη γύρο περικοπών στον κλάδο της τεχνολογίας. Μέχρι στιγμής φέτος, περίπου 204 εταιρείες τεχνολογίας έχουν περικόψει σχεδόν 50.000 θέσεις εργασίας ενώ ο Ιανουάριος ήταν ο μήνας με τις περισσότερες απολύσεις συγκριτικά με τον Μάρτιο, καθώς η Alphabet, η Amazon και η Unity ανακοίνωσαν περικοπές θέσεων εργασίας.

Η IBM έχει επιστρέψει σε ανάπτυξη τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά η επέκταση παραμένει υποτονική. Τα έσοδα στο τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ακόμη και όταν τα κέρδη ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις. Ο οικονομικός διευθυντής Τζέιμς Κάβανο μίλησε για επανεξισορρόπηση του εργατικού δυναμικού κατά την κλήση για τα κέρδη.

Η εταιρεία προσπαθεί να προσαρμοστεί στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία αποτελεί το σημαντικότερο επίτευγμα της τεχνολογίας από τότε που η OpenAI κυκλοφόρησε το ChatGPT στα τέλη του 2022. Τον Μάιο, η IBM ανακοίνωσε το WatsonX, το οποίο χρεώθηκε ως ένα στούντιο ανάπτυξης για εταιρείες που εκπαιδεύουν, συντονίζουν και αναπτύσσουν μοντέλα μηχανικής μάθησης.

Το επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο για τα προϊόντα generative AI και Watsonx διπλασιάστηκε σε μέγεθος από το τρίτο τρίμηνο του 2023, όταν ήταν σε χαμηλές εκατοντάδες εκατομμύρια, σύμφωνα με την κλήση κερδών της IBM τον Ιανουάριο.

Το βιβλίο εργασιών για τα προϊόντα generative AI και Watsonx διπλασιάστηκε σε μέγεθος από το τρίτο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με την κλήση κερδών της IBM τον Ιανουάριο.

Η IBM αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό στον τομέα της επιχειρησιακής τεχνητής νοημοσύνης. Η Microsoft, η Google, η Amazon και άλλες εταιρείες να έχουν παρόμοιες προσφορές ενώ η IBM θεωρείται εδώ και καιρό ότι υπολείπεται στον αγώνα της AI, ιδίως όταν πρόκειται να βγάλει χρήματα από τα προϊόντα της.

Σχεδόν πριν από δύο χρόνια, η IBM πούλησε τη μονάδα Watson Health για ένα άγνωστο ποσό στην εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Francisco Partners.

πηγή

Tags:

You Might also Like