LOADING

Type to search

News Tech

Η Sonos έστειλε κατά λάθος σε πελάτη εξοπλισμό ήχου αξίας 15.000 δολαρίων και τον χρέωσε

Share

H Sonos αποφάσισε να στείλει σε πελάτη 6 φορές την αρχική του παραγγελία, κάτι που μεταφράζεται σε προϊόντα αξίας περίπου 15.000 $ και μάλιστα τον χρεώσε γι’ αυτό.

Το Verge ανέφερε για ένα σφάλμα που επηρεάζει το ηλεκτρονικό κατάστημα Sonos. Πολλοί πελάτες βρήκαν ότι οι παραγγελίες τους πολλαπλασιάστηκαν λόγω προβλήματος με τα συστήματα της Sonos. Αυτό κατέληξε στο να στέλνει η Sonos στους αγοραστές πολύ περισσότερα από όσα παρήγγειλαν, αλλά και να τους χρεώνει για τις παραγγελίες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι πήγαν στο Reddit για να προσπαθήσουν να βγάλουν κάποιο νόημα από αυτό που συνέβαινε, βρίσκοντας άλλους με παρόμοιες ιστορίες.

Ένας πελάτης είπε στο The Verge για το τι πέρασε από τότε που του πήγε η παραγγελία και χρεώθηκε για 6 φορές. Ενώ η Sonos έχει δεσμευτεί να επιστρέψει χρήματα στους πελάτες, δεν θα το κάνει μέχρι να επιστραφούν τα αντικείμενα.

Η Sonos είναι επίσης έτοιμη να παρέχει δικαίως δωρεάν επιστροφές. Φαίνεται ότι αυτό το σφάλμα στο σύστημα της Sonos έχει προκαλέσει πολλές διαμάχες σε ορισμένους πελάτες και η εταιρεία αγωνίζεται να διορθώσει αυτά τα ζητήματα εγκαίρως για όσους επηρεάζονται.

πηγή: theverge.com

_

AK

Tags: