LOADING

Type to search

Apps News Tech

Με πιθανή την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ, η ByteDance λανσάρει το Lemon8

Share

Καθώς οι Αμερικανοί νομοθέτες προχωρούν με τα σχέδιά τους για απαγόρευση του TikTok ή αναγκαστική πώληση, η κινεζική μητρική εταιρεία της εφαρμογής ByteDance «οδηγεί» μια άλλη από τις κοινωνικές πλατφόρμες της στη λίστα με τα κορυφαία του App Store των ΗΠΑ. Η εφαρμογή Lemon8 που ανήκει στην ByteDance, ένας «αντίπαλος» ουσιαστικά του Instagram που περιγράφεται ως «κοινότητα τρόπου ζωής», ανέβηκε στα κορυφαία charts του App Store των ΗΠΑ τη Δευτέρα, και έγινε η Νο. 10 συνολική εφαρμογή, τόσο σε εφαρμογές όσο και σε παιχνίδια. Σήμερα, κατατάσσεται στο Νο. 9 στο γράφημα Top Apps του App Store, εξαιρουμένων των παιχνιδιών.

Αυτή είναι μια δραματική κίνηση για την ελάχιστα γνωστή εφαρμογή και μια που δείχνει τις προσπάθειες απόκτησης χρηστών επί πληρωμή που τροφοδοτούν αυτήν την αύξηση. Πριν από χθες, η εφαρμογή Lemon8 δεν είχε ποτέ πριν καταταχθεί στα Κορυφαία 200 Συνολικά Charts στις ΗΠΑ, σύμφωνα με πληροφορίες του App Store  που παρείχε στο TechCrunch η data.ai.

Η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι μια τόσο γρήγορη κίνηση από το να είναι μια εφαρμογή χωρίς κατάταξη στο Νο 9 μεταξύ των κορυφαίων δωρεάν εφαρμογών στις ΗΠΑ – μπροστά από το YouTube, το WhatsApp, το Gmail και το Facebook – συνεπάγεται μια «σημαντική» και «πρόσφατη» ώθηση απόκτησης χρηστών από την πλευρά του επικεφαλής της εφαρμογής. Δυστυχώς, επειδή η εφαρμογή είναι τόσο νέα στα Κορυφαία Γραφήματα του App Store, οι εταιρείες ανάλυσης εφαρμογών τρίτων δεν έχουν ακόμη ακριβή δεδομένα σχετικά με τις εγκαταστάσεις του Lemon8 στις ΗΠΑ ή πώς αυτές οι εγκαταστάσεις έχουν αλλάξει πρόσφατα τις τελευταίες ημέρες.

Ωστόσο, δεδομένου ότι η εφαρμογή κυκλοφόρησε παγκοσμίως τον Μάρτιο του 2020, το πιο πιθανό είναι ότι κυκλοφόρησε αθόρυβα στο App Store των ΗΠΑ, αλλά μόνο για δοκιμαστικούς σκοπούς. Στη συνέχεια, κάποια στιγμή τις τελευταίες ημέρες κυκλοφόρησε πιο «επίσημα», που σημαίνει ότι συνοδεύτηκε από αυτήν την σαφώς αρκετά μεγάλη δαπάνη σε διαφημίσεις «ανακάλυψης» επί πληρωμή ή εγκατάστασης εφαρμογής.

Σύμφωνα με τα δεδομένα του Apptopia , το Lemon8 έκανε το ντεμπούτο του τόσο σε iOS όσο και σε Android τον Μάρτιο του 2020 και έκτοτε έχει κερδίσει 16 εκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις, με την Ιαπωνία να είναι η κορυφαία αγορά της, που αντιπροσωπεύει το 38% των συνολικών εγκαταστάσεων. Αν και η εταιρεία δεν έχει επίσης στοιχεία για τις εγκαταστάσεις της στις ΗΠΑ, ήταν σε θέση να υπολογίσει ότι η εφαρμογή αυτή τη στιγμή έχει 4,25 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.

Η Apptopia σημείωσε ότι δεν είδε ακόμη το Lemon8 να έχει ξοδέψει για πληρωμένη αναζήτηση είτε στο App Store είτε στο Google Play, αλλά προειδοποίησε ότι μπορεί να έχει πληρώσει καμπάνιες εγκατάστασης που απλά δεν έχουν συμπληρωθεί ακόμα στο σύστημά του ή δαπάνες που βρίσκονται σε δίκτυα για τα οποία δεν έχει εικόνα.

Ωστόσο, πιστεύουμε ότι η ByteDance μπορεί απλώς να αξιοποιεί ένα από τα δικά της κανάλια για να αυξήσει τις εγκαταστάσεις εφαρμογών: το TikTok. Όσον αφορά το TikTok, παρατηρήσαμε ότι αρκετοί δημιουργοί άρχισαν πρόσφατα να δημοσιεύουν για το Lemon8, με πολλά νέα βίντεο να εμφανίζονται μόλις τις τελευταίες 24 ώρες. Σχετικά, πολλές από τις κριτικές τους είναι εξαιρετικά θετικές, αλλά δεν επισημαίνονται ως χορηγούμενο περιεχόμενο.

Για παράδειγμα, συνιστά ένας δημιουργός, ο Passion Willems (73,9 χιλιάδες ακόλουθοι), “αν δεν το έχετε ακούσει, σας συνιστώ να μεταβείτε στο App Store και να το κατεβάσετε!” Άλλοι δημιουργοί, ωστόσο, είναι πιο καχύποπτοι σχετικά με το ξαφνικό ενδιαφέρον της κοινότητας του TikTok για τη νέα εφαρμογή και οι ανησυχίες τους μπορεί να μην είναι αβάσιμες.

Τον περασμένο μήνα,  το Insider ανέφερε ότι το ByteDance κυκλοφόρησε αθόρυβα το Lemon8 στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο και πλήρωνε τους δημιουργούς για να δημοσιεύσουν στην εφαρμογή για να δουν το αρχικό περιεχόμενό της στις ΗΠΑ. Οι influencers είχαν μοιραστεί με το ειδησεογραφικό πρακτορείο τα βήματα που έπρεπε να κάνουν για να λάβουν πληρωμή για τις αναρτήσεις τους. Δεν θα ήταν περίεργο αν μερικά από αυτά τα νέα, υπερβολικά θετικά βίντεο του TikTok σχετικά με το Lemon8 ήταν επίσης μια μορφή μάρκετινγκ με επιρροή επί πληρωμή από την πλευρά της ByteDance.

Αυτό που μας κάνει να πιστεύουμε ότι – πέρα ​​από το timing, φυσικά – έχει να κάνει με τη γλώσσα που χρησιμοποιούσαν οι δημιουργοί στην  ιστορία του Insider για να περιγράψουν το Lemon8 – για παράδειγμα, αποκαλώντας το ένα μείγμα Pinterest και Instagram. Τώρα, η ίδια ακριβώς περιγραφή επαναλαμβάνεται από τους δημιουργούς του TikTok που δημοσιεύουν αυτά τα υπερβολικά θετικά βίντεο.

Φυσικά, το Lemon8 μπορεί να μην είναι ένα βιώσιμο εφεδρικό σχέδιο για την απαγόρευση του TikTok, καθώς οι νομοθέτες θα μπορούσαν να εξετάσουν ένα ευρύ φάσμα περιορισμών στην κινεζική τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για κινητές συσκευές πολύ πέρα ​​από το TikTok μόνο. Ωστόσο, η ByteDance δεν βασίζεται σε δημιουργούς για να υποστηρίξει την υπόθεσή της – η εταιρεία έστειλε παράγοντες επιρροής στην Ουάσιγκτον πριν από την ακρόαση στο Κογκρέσο της περασμένης εβδομάδας για να ασκήσουν πιέσεις για λογαριασμό του TikTok. Αλλά ακόμη και πέρα ​​από τις προσπάθειες με την άμεση εμπλοκή του, αρκετοί δημιουργοί είναι απογοητευμένοι με την εθνική απαγόρευση που προτείνουν οι αμερικανοί νομοθέτες – για να μην αναφέρουμε τη σαφή έλλειψη τεχνικής κατανόησης που επιδεικνύεται από τους εκπροσώπους της Βουλής που αμφισβητούν τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της TikTok.

Επί του παρόντος, το hashtag Lemon8 έχει 2,3 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok. Ωστόσο, αυτό περιλαμβάνει πολύ περιεχόμενο μη Αγγλικής γλώσσας εκτός ΗΠΑ από μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι New York Times ανέφεραν πρόσφατα ότι το hashtag #TikTokBan είχε αυξηθεί σε 1,7 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok από χθες, με πολλούς να αντιτίθενται στην απαγόρευση.

Πηγή: techcrunch.com

ΔΚ

Tags:

You Might also Like