Νέες δυνατότητες αγορών φέρνει το Pinterest
Share
Το Pinterest προχωρά βαθύτερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο με μερικά ακόμη χαρακτηριστικά που ανακοίνωσε στην ετήσια σύνοδο κορυφής των διαφημιζόμενων. Η πλατφόρμα λέει ότι οι χρήστες ζητούσαν εδώ και καιρό έναν τρόπο να ψωνίσουν απευθείας στο Pinterest και τώρα μπορείτε να ολοκληρώσετε ορισμένες αγορές χωρίς να φύγετε από την εφαρμογή.
Η δυνατότητα ολοκλήρωσης αγοράς εντός εφαρμογής είναι αυτήν τη στιγμή σε δοκιμαστικό στάδιο για ορισμένους πωλητές Shopify στις ΗΠΑ. Το Pinterest σχεδιάζει να επεκτείνει την πρόσβαση στις ΗΠΑ φέτος. Θα επικοινωνήσει με τους ανθρώπους που διαχειρίζονται καταστήματα μέσω του Shopify με περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια δυνατότητα που ονομάζεται Your Shop at Pinterest Presents. Το αποκαλεί “προσωπικό θυρωρείο αγορών” που θα παρέχει στους χρήστες τις δικές τους εξατομικευμένες σελίδες αγορών. Θα προτείνει δημιουργούς και επωνυμίες με βάση τις προτιμήσεις και τη δραστηριότητά σας.
Επιπλέον, το Pinterest λέει ότι θα είναι ευκολότερο για τους πωλητές να ανεβάζουν καταλόγους στην πλατφόρμα και να κρατούν ενημερωμένες τις τιμές. Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο τάσεων, οι πωλητές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά θα μπορούν να προβάλλουν δεδομένα αναζήτησης σε πραγματικό χρόνο, να βλέπουν προτάσεις τάσεων και να μάθουν περισσότερα για το κοινό τους. Το εργαλείο τάσεων θα είναι διαθέσιμο σε άλλες χώρες αργότερα το 2022.
Το Pinterest ακολουθεί τα βήματα του Instagram προσθέτοντας το checkout εντός εφαρμογής. Το Instagram έχει μια παρόμοια λειτουργία από το 2020. Η εφαρμογή Meta πρόσθεσε μια ειδική ενότητα αγορών προς το τέλος του ίδιου έτους. Νωρίτερα φέτος, το Pinterest πρόσθεσε μια λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δουν πώς θα μοιάζει ένα έπιπλο στο σπίτι τους προτού το αγοράσουν χρησιμοποιώντας επαυξημένη πραγματικότητα.
Πηγή: engadget.com
ΓΒ