LOADING

Type to search

Mobile Networks News Smartphones Tech Vodafone

Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα τεράστιο online δίκτυο διαφημίσεων

Share

Τέσσερις από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη σχηματίζουν μια νέα συμμαχία για τη δημιουργία ενός τεράστιου δικτύου εξατομικευμένης διαφήμισης.

Ο Όμιλος Vodafone ηγείται της επιχείρησης, η οποία αποτελείται επίσης από τις Deutsche Telekom, Orange και Telefónica, και η οποία θα επιτρέπει στους πελάτες να επιλέγουν εάν θέλουν να μοιραστούν τους αριθμούς τηλεφώνου τους σε άλλες επώνυμες εταιρείες, ώστε να μπορούν να τους διαφημίζουν τα διάφορα προϊόντα τους.

Η κίνηση εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία δηλώνει ικανοποιημένη που το σχέδιο συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR), δηλώνοντας ότι θα «επιτρέψει στις επώνυμες εταιρείες και τους διαφημιστές να αναγνωρίζουν τους χρήστες στους ιστότοπους ή τις εφαρμογές τους σε μια βάση ψευδώνυμων, να τους ομαδοποιούν σε διαφορετικές κατηγορίες και να προσαρμόζουν το περιεχόμενό τους στις συγκεκριμένες ομάδες χρηστών».

Δίκτυα εναντίον μεγάλης τεχνολογίας

Η Vodafone εξήγησε ότι «Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προσφέρει στους καταναλωτές μια σημαντική αλλαγή στον έλεγχο, τη διαφάνεια και την προστασία των δεδομένων τους, τα οποία επί του παρόντος συλλέγονται, διανέμονται και αποθηκεύονται σε κλίμακα από μεγάλους, μη ευρωπαϊκούς παίκτες».

Αυτό αναφέρεται στις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, με τις οποίες η ΕΕ είναι δυσαρεστημένη εδώ και χρόνια λόγω της κυριαρχίας τους και των πολιτικών τους σχετικά με τη συλλογή δεδομένων και την ιδιωτικότητα των χρηστών. Πρόσφατα, μάλιστα σύστησε νέο νομοθετικό πλαίσιο  για την αντιμετώπιση των πολιτικών της Apple, της Google και της Meta.

Μιλώντας για αυτό το νέο εγχείρημα, η ΕΕ διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε ζήτημα αθέμιτου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος εντός της Ευρώπης. Το εγχείρημα, το οποίο δεν έχει ακόμη επίσημα ονόματα, έχει ήδη δοκιμαστεί και οι τέσσερις εταιρείες ισχυρίζονται ότι οι εξατομικευμένες διαφημίσεις είναι εφικτές τηρώντας παράλληλα το απόρρητο των χρηστών.

Αυτό το νέο εγχείρημα θα έχει την έδρα του στο Βέλγιο, το οποίο, παραδόξως, φιλοξενεί επίσης την έδρα της ΕΕ. Κάθε μία από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα έχει ίσο μερίδιο 25%, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επιβεβαιωμένη ημερομηνία για το πότε θα ξεκινήσει.

 Πηγή: TechRadar.com

Tags:

You Might also Like