Ο οικονομικός διευθυντής του Netflix δεν αποκλείει να μπουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα
Share
Ανώτερο στέλεχος της Netflix Inc δήλωσε την Τρίτη ότι η εταιρεία δεν έχει τρέχοντα σχέδια να προσφέρει μια επιλογή ροής που να περιλαμβάνει διαφημίσεις, αλλά αρνήθηκε να την αποκλείσει στο μέλλον.
«Ποτέ μην λες ποτέ», είπε ο CFO Spencer Neumann όταν ρωτήθηκε εάν η εταιρεία θα άλλαζε τη μακροχρόνια θέση της ότι η υπηρεσία της θα πρέπει να παραμείνει χωρίς διαφημίσεις, προσθέτοντας ότι «δεν είναι κάτι στο σχέδιό μας αυτή τη στιγμή».
Ορισμένοι αναλυτές της Wall Street προέτρεψαν το Netflix, τη μεγαλύτερη υπηρεσία ροής στον κόσμο, να αναπτύξει ένα επίπεδο χαμηλότερου κόστους με διαφημίσεις για την ενίσχυση των εσόδων. Ο ρυθμός νέων συνδρομητών της εταιρείας έχει επιβραδυνθεί τα τελευταία τρίμηνα και οι μετοχές του Netflix έχουν υποχωρήσει σχεδόν 43% φέτος.
«Δεν είναι ότι έχουμε κάτι ενάντια στη διαφήμιση», είπε ο Neumann στο Συνέδριο Τεχνολογίας, Μέσων & Τηλεπικοινωνιών της Morgan Stanley. Ωστόσο, είπε ότι η εταιρεία επικεντρώθηκε στην οικοδόμηση της τρέχουσας επιχείρησής της για πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές χωρίς διαφημίσεις. «Πιστεύουμε ότι έχουμε ένα εξαιρετικό μοντέλο, μια συνδρομητική επιχείρηση που κλιμακώνεται παγκοσμίως πολύ καλά», είπε ο Neumann.
πηγή: reuters.com
_
ΑΚ