Πόσο στοιχίζει στο Facebook το να μην μπορεί να παρακολουθεί το iPhone σας
Share
Όπως πολλοί από εσάς πιθανότατα γνωρίζετε, το Facebook ήταν ένθερμος επικριτής της λειτουργίας Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών της Apple και έχουν πολύ συγκεκριμένο λόγο γι’ αυτό. Το 2021, το Facebook έχασε κάποια χρήματα λόγω αυτών των χαρακτηριστικών απορρήτου και το AppleInsider αναφέρει τώρα ότι ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων μπορεί να χάσει περίπου 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο λόγω της λειτουργίας αυτής.
Το App Tracking Transparency κυκλοφόρησε με το iOS 14 τον Απρίλιο του 2021 και είναι μια πολύ χρήσιμη λειτουργία που σχετίζεται με το απόρρητο για iPhone. Αυτό που κάνει είναι να εμποδίζει την παρακολούθηση τρίτων αν το επιλέξετε. Με αυτόν τον τρόπο, μια εφαρμογή όπως το Facebook δεν μπορεί να παρακολουθεί τη δραστηριότητά σας στο διαδίκτυο, ώστε να μπορεί να σας εξυπηρετήσει με σχετικές διαφημίσεις.
Και το Facebook έχει δει τον αντίκτυπο. Σχεδόν 12 μήνες μετά την κυκλοφορία της λειτουργίας από την Apple, ένας νέος αναλυτής προβλέπει τώρα ότι το δεύτερο έτος θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους διαφημιστές. Οι εταιρείες που βασίζονται στη διαφήμιση, συμπεριλαμβανομένου του Facebook, του YouTube και άλλων, εκτιμάται ότι θα χάσουν συλλογικά περίπου 16 δισεκατομμύρια δολάρια λόγω της δυνατότητας.
πηγή: phonearena.com
_
ΑΚ