Τα πέντε καλύτερα soulslike παιχνίδια που δεν συνεχίστηκαν ποτε
Share
Η δημοτικότητα του είδους soulslike βρίσκεται στα ύψη, με πολλά νέα triple-A παιχνίδια και συναρπαστικές συνέχειες να κυκλοφορούν κάθε χρόνο, ειδικά μετά την τεράστια επιτυχία του Elden Ring.
Ωστόσο, παρά την τόσο μεγάλη ζήτηση, ορισμένα παλαιότερα soulslike δεν συνεχίστηκαν για διάφορους λόγους και δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν το δικό τους τεράστιο franchise, όπως το Dark Souls ή το Nioh.
Ορισμένοι προγραμματιστές, συμπεριλαμβανομένης της FromSoftware, απλά προτιμούν να κυκλοφορούν εντελώς νέα παιχνίδια που εισάγουν νέες ρυθμίσεις, κόσμους και μηχανισμούς για να βιώσουν οι παίκτες. Από την άλλη πλευρά, κάποια παιχνίδια εδώ απλά δεν ήταν αρκετά δημοφιλή στην εποχή τους για να εξασφαλίσουν μια κατάλληλη συνέχεια.
Αυτά τα παραδείγματα είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα παιχνίδια του είδους που δεν απέκτησαν ποτέ μια δεύτερη προσθήκη, παρόλο που οι οπαδοί ζητούσαν επί χρόνια την συνέχεια τους.
Demon’s Souls
Το παιχνίδι που τα ξεκίνησε όλα, το Demon’s Souls, κυκλοφόρησε πριν από 15 χρόνια στο PlayStation 3 και τελικά εξελίχθηκε στη σειρά Dark Souls. Αν και το ίδιο το Demon’s Souls δεν είχε ποτέ άμεση συνέχεια, εισήγαγε πολλά στοιχεία που στη συνέχεια παγιώθηκαν στο πρώτο παιχνίδι Dark Souls και βελτιώθηκαν περαιτέρω με κάθε επόμενο παιχνίδι.
Είναι δύσκολο να υποτιμήσει κανείς τη συμβολή του στο είδος εξ αρχής. Αυτό το εμβληματικό παιχνίδι έλαβε αργότερα ένα ολοκληρωμένο remake, το οποίο αναπτύχθηκε από την Bluepoint Games αποκλειστικά για το PlayStation 5.
Με τις εντυπωσιακές αξίες παραγωγής, τις τεχνικές βελτιώσεις και την απόλυτη πιστότητα στο πρωτότυπο, είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να βιώσετε το κλασικό παιχνίδι σήμερα και να εκτιμήσετε όλα τα θεμέλια που ξεκίνησαν πριν από τόσο καιρό, αλλά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται ευρέως στο είδος.
Bloodborne
Πιθανότατα το πιο αγαπημένο σε αυτή τη λίστα, το Bloodborne είναι ένα από τα πιο δημοφιλή soulslike που κυκλοφόρησαν ποτέ και δεν πήραν ποτέ συνέχεια. Εκατομμύρια οπαδοί υπενθυμίζουν αμείλικτα στη Sony πόσο πολύ επιθυμούν ένα remake ή remaster του παιχνιδιού, για να μην αναφέρουμε πόσοι παίκτες ελπίζουν κρυφά ότι η FromSoftware (ή ίσως κάποιος άλλος προγραμματιστής) θα δημιουργήσει μια μέρα μια συνέχεια αυτού του διαμαντιού.
Ακόμα και ο ίδιος ο Hidetaka Miyazaki επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι γνωρίζει πόσοι οπαδοί θέλουν να δουν μια μεταφορά του Bloodborne για PC και παραδέχτηκε ότι “δεν είναι κάτι στο οποίο [ο ίδιος] αντιτίθεται”.
Με το πρόσφατο ενδιαφέρον της Sony για την επανεκτέλεση παλαιότερων κλασικών παιχνιδιών του PlayStation και τη μεταφορά του καταλόγου παιχνιδιών της στον υπολογιστή, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα η εταιρεία να σκέφτεται κάτι για το Bloodborne. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, δεν έχουν εκπληρωθεί οι ελπίδες των οπαδών.
Ashen
Το Ashen είναι πραγματικά ένα ξεχωριστό soulslike λόγω του αξιοσημείωτου οπτικού του στυλ, αλλά είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Είναι ένα εξαιρετικό σημείο εισόδου για τους νεοεισερχόμενους, καθώς το παιχνίδι είναι κάπως πιο εύκολο από πολλά άλλα, επιτρέποντας στους οπαδούς να ταξιδέψουν με έναν σύντροφο σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Το παιχνίδι ήταν ένα από τα πρώτα στο είδος του soulslike που προσέφερε έναν semi-open world με εκτεταμένες περιοχές, τις οποίες οι παίκτες μπορούν να εξερευνήσουν όσο διεξοδικά κρίνουν σκόπιμο. Παρά τα μοναδικά χαρακτηριστικά του, το παιχνίδι δεν απέκτησε ποτέ συνέχεια και πιθανότατα δεν θα αποκτήσει ποτέ.
Οι δημιουργοί του Ashen, η A44 Games, πρόκειται να κυκλοφορήσουν το νέο τους soulslike, το Flintlock: The Siege of Dawn, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη για πάνω από πέντε χρόνια. Από ό,τι φαίνεται, το Flintlock είναι προσιτό και ενδιαφέρον, με ένα μοναδικό σκηνικό και καινοτόμους μηχανισμούς gameplay. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 17 Ιουλίου, οπότε οι οπαδοί θα μάθουν σύντομα με βεβαιότητα αν θα ξεπεράσει το Ashen και αν θα αποδειχθεί ότι αξίζει την αναμονή.
Sekiro: Shadows Die Twice
Το Sekiro: Shadows Die Twice είναι ένα ακόμη παιχνίδι της FromSoftware, το οποίο διακρίνεται για το φρέσκo σύστημα μάχης και τα περιορισμένα συστήματα εξέλιξης των χαρακτήρων. Περισσότερο από κάθε άλλο soulslike του προγραμματιστή, το Sekiro καθοδηγείται από την ικανότητα του παίκτη, προσφέροντας λίγα προαιρετικά εργαλεία για να ξεπεράσετε τις πολυάριθμες προκλήσεις του παιχνιδιού.
Πολλοί οπαδοί υποστηρίζουν ότι μια τέτοια προσέγγιση καθιστά το Sekiro ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του στούντιο, οδηγώντας πολλούς να ελπίζουν σε μια συνέχεια ή τουλάχιστον σε έναν άλλο παρόμοιο τίτλο.
Το Sekiro είναι επίσης εξαιρετικό στο χαρτοφυλάκιο της FromSoftware για δύο τουλάχιστον λόγους. Πρώτον, δεν έλαβε ποτέ κανένα DLC ή επέκταση, σε αντίθεση με κάθε άλλο soulslike του στούντιο μετά το Dark Souls. Δεύτερον, εκδόθηκε από την Activision, αν και όλα τα δικαιώματα εξακολουθούν να διατηρούνται από τον προγραμματιστή.
Ωστόσο, δεδομένου του πόσο σπάνιο είναι για το ιαπωνικό στούντιο να αναλαμβάνει sequels, είναι απίθανο το Sekiro να αποκτήσει συνέχεια σύντομα.
Code Vein
Το Code Vein είναι ένα παιχνίδι εμπνευσμένο σε μεγάλο βαθμό από τη σειρά Dark Souls, με ένα οπτικό στυλ που φαίνεται να έχει δανειστεί από το God Eater 3. Ένας τέτοιος ασυνήθιστος συνδυασμός εξασφαλίζει ότι το παιχνίδι ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολλά άλλα soulslike ακόμα και σήμερα. Με ένα στιβαρό σύστημα μάχης, μοναδικές βαμπιρικές ικανότητες και έναν σε βάθος δημιουργό χαρακτήρων, το Code Vein είναι μια άξια προσθήκη στο είδος. Δυστυχώς, ποτέ δεν δημιούργησε συνέχεια.
Παρά τις σαφείς δυνατότητες του Code Vein ως σειρά, είναι απίθανο οι προγραμματιστές να επιστρέψουν σε αυτό σύντομα. Από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, η Bandai Namco Studios έχει κυκλοφορήσει αρκετά πιο επιτυχημένα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων των Tekken 8, Tales of Arise και Scarlet Nexus, γεγονός που υποδηλώνει ότι το στούντιο είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε κάποιο από αυτά πρώτα.