LOADING

Type to search

Entertainment & Media News

Τα YouTube Shorts συγκέντρωσαν 1,5 δισεκατομμύριο θεατές μηνιαίως

Kinita Nea
Share

Τα βίντεο μικρής διάρκειας είναι πολύ δημοφιλή, και το TikTok έχει αποδείξει ότι είναι έτοιμα να κατακλύσουν τον κόσμο. Το YouTube, φυσικά, δεν θα ήθελε να χάσει από αυτό και πριν από δύο χρόνια κυκλοφόρησε τη δική του απάντηση στο TikTok: τα YouTube Shorts. Τώρα, το TechCrunch αναφέρει ότι η πλατφόρμα έχει συγκεντρώσει 1,5 δισεκατομμύριο μηνιαίους θεατές.

Το YouTube τόνισε ότι τα YouTube Shorts έχουν τη δυνατότητα να οδηγούν τους θεατές στα μεγάλα κανάλια των δημιουργών. Στην πραγματικότητα, το YouTube φαίνεται να εξακολουθεί να δίνει μεγάλη αξία σε περιεχόμενο μεγάλης μορφής και φαίνεται να μην σκέφτεται να κάνει την πλατφόρμα του να επικεντρώνεται αποκλειστικά σε σύντομα βίντεο, σε αντίθεση με το TikTok.

Το TikTok, από την άλλη πλευρά, αυξάνει σταδιακά τη χρονική διάρκεια των βίντεο που επιτρέπονται στην πλατφόρμα – πριν από λίγους μήνες, αυτό το όριο αυξήθηκε στα 10 λεπτά και, όπως σωστά παρατηρεί το TechCrunch, αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως προσπάθεια να προσελκύσει δημιουργούς βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας.

πηγή: phonearena.com

_

ΑΚ

Tags:

You Might also Like