LOADING

Type to search

E Mobility News

Το εσωτερικό του Xiaomi SU7 αποκαλύφθηκε σε κατασκοπευτικά πλάνα

Share

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi, το Xiaomi SU7, δημιούργησε αναστάτωση μόλις χθες. Η Xiaomi κάνει ένα άλμα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι πρόσφατες κατασκοπευτικές λήψεις από το εσωτερικό του πολυ αναμενόμενου πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου SU7 αύξησαν τον ενθουσιασμό.

Το Xiaomi SU7, που έχει προγραμματιστεί για μαζική παραγωγή τον Δεκέμβριο του 2023, έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον με τον κομψό σχεδιασμό και την προηγμένη τεχνολογία του. Οι φωτογραφίες που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα προσφέρουν μια δελεαστική ματιά στο εσωτερικό του, παρουσιάζοντας μια μεγάλη κεντρική οθόνη ελέγχου και ένα ιδιαίτερου στυλ στο τιμόνι τριών ακτίνων, εξοπλισμένο με δύο λειτουργικά κουμπιά. Αυτός ο συνδυασμός στυλ και λειτουργικότητας υπογραμμίζει τη δέσμευση της Xiaomi να ενσωματώσει την έξυπνη τεχνολογία στον σχεδιασμό των αυτοκινήτων της.

Το SU7, ένα τετράθυρο, πενταθέσιο ηλεκτρικό σεντάν, έχει μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963 mm και ύψος 1.455 mm, με μεταξόνιο 3.000 mm. Προσφέρει δύο επιλογές τροχών, 19″ και 20″, με προδιαγραφές ελαστικών 245/45 R19 και 245/40 R20, αντίστοιχα. Το όχημα διατίθεται σε δύο εκδόσεις – μία με LiDAR, εγκατεστημένη πίσω από το μπροστινό παρμπρίζ, και μία χωρίς.

Το SU7 διατίθεται με ένα από τα δύο συστήματα κίνησης: ένα πισωκίνητο (RWD) με κινητήρα 220 kW και ένα τετρακίνητο (AWD) με μέγιστη ισχύ 495 kW (220 kW + 275 kW). Οι επιλογές των μπαταριών είναι εξίσου εντυπωσιακές, με μια μπαταρία LFP της BYD για την πιο προσιτή έκδοση και μια τριμερή NMC της CATL για το πιο ακριβό μοντέλο. Το απόβαρο κυμαίνεται μεταξύ 1.980 kg για τη χαμηλότερη έκδοση και 2.205 kg για την κορυφαία έκδοση, ενώ οι τελικές ταχύτητες είναι 210 km/h και 265 km/h, αντίστοιχα.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή του SU7 είναι το σύστημα του αυτοκινήτου που τροφοδοτείται από το HyperOS της Xiaomi, ένα εσωτερικό λειτουργικό σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να τροφοδοτεί τόσο τα smartphones όσο και τα αυτοκίνητα. Η κίνηση αυτή υποδηλώνει τη στρατηγική της Xiaomi να ενσωματώσει την τεχνογνωσία της στην έξυπνη τεχνολογία με τα αυτοκινητικά της εγχειρήματα.

Πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το SU7 διαθέτει ορισμένες καινοτόμες λειτουργίες, όπως μια κάμερα στην κολόνα B, που υποδηλώνει ένα σύστημα ξεκλειδώματος με αναγνώριση προσώπου και μια λειτουργία ETC που επιτρέπει την αυτόματη πληρωμή διοδίων στα διόδια. Οι καταθέσεις της MIIT αποκάλυψαν τα ονόματα των τριών εκδόσεων: SU7, SU7 Pro και SU7 Max, μερικές από τις οποίες θα διαθέτουν ενεργή πίσω πτέρυγα, συμβάλλοντας στην ισορροπία μεταξύ χαμηλής αντίστασης και καλών στροφών.

Η κατασκευή του SU7 πρόκειται να ξεκινήσει στο εργοστάσιο της BAIC Off-road Vehicle Co. στο Πεκίνο, μια εγκατάσταση που παράγει επίσης αυτοκίνητα Mercedes-Benz στο πλαίσιο της κοινοπραξίας Beijing-Benz. Η BAIC, ένας σημαντικός παίκτης στην αυτοκινητοβιομηχανία, κατέχει το 10% των μετοχών της Mercedes-Benz, γεγονός που υποδηλώνει το επίπεδο τεχνογνωσίας και ποιότητας που μπορεί να αναμένεται από την παραγωγή του SU7.

Η είσοδος της Xiaomi στην αγορά EV ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2021, με τη δέσμευση να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια RMB (περίπου 1,30 δισεκατομμύρια ευρώ) στο έργο. Η εταιρεία κατοχύρωσε το domain XiaomiEV.com τον Αύγουστο του 2023, προετοιμάζοντας την έναρξη του νέου της εγχειρήματος.

Καθώς περιμένουμε το επίσημο λανσάρισμα του Xiaomi SU7, οι προδιαγραφές του, τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του και η ενσωμάτωση έξυπνης τεχνολογίας το κάνουν να ξεχωρίζει στην ανταγωνιστική αγορά EV. Είναι αυτό αρκετό για να αποσπάσει ένα αξιοπρεπές κομμάτι της αγοράς EV; Κρίνοντας από την ανταπόκριση του κοινού μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι η Xiaomi θα είναι πολύ απασχολημένη προσπαθώντας να εκπληρώσει τις παραγγελίες εγκαίρως.

Tags:

You Might also Like