Το Netflix ολοκληρώνει συμφωνία με Ιαπωνικό στούντιο anime
Share
Το Netflix ανακοίνωσε την Τρίτη τη συμφωνία του με το ιαπωνικό Studio Colorido. Όλα δείχνουν πως ο γίγαντας του streaming στρέφεται προς την Ασία.
Το Netflix είναι συμπαραγωγός τριών ταινιών μεγάλου μήκους με το Studio Colorido, συμπεριλαμβανομένου του “Drifting Home”, που κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, καθώς επενδύει πιο βαθιά σε πρωτότυπα anime. Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα και στους κινηματογράφους του εσωτερικού.
Τα anime έχουν αποδείξει πως το Netflix κερδίζει τόσο στην Ιαπωνία, όπου σχεδόν το 90% των χρηστών του το παρακολουθεί anime, όσο και παγκοσμίως, όπου οι μισοί χρήστες συντονίστηκαν πέρυσι, με ανταγωνιστές όπως η Amazon και η Disney να αγωνίζονται επίσης για να προσφέρουν τέτοιο περιεχόμενο.
«Για να… κερδίσουμε παγκοσμίως, πρέπει πρώτα να κερδίσουμε τοπικά», δήλωσε σε συνέντευξη της στο Reuters η Kaata Sakamoto, αντιπρόεδρος περιεχομένου για την Ιαπωνία.
Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ήταν το μοναδικό φωτεινό σημείο στα κέρδη του πρώτου τριμήνου του Netflix, στο οποίο η κυρίαρχη υπηρεσία ροής στον κόσμο ανέφερε ότι έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά σε περισσότερο από μια δεκαετία. Η εταιρεία δήλωσε ότι βλέπει «καλή ανάπτυξη» στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, όπου ανέφερε 5 εκατομμύρια χρήστες τον Σεπτέμβριο του 2020.
Το Netflix προσφέρει πρόσβαση σε ένα ευρύτερο κοινό από τους σκληροπυρηνικούς θαυμαστές των anime που παραδοσιακά στοχεύει η βιομηχανία, δήλωσε στο Reuters ο πρόεδρος του Studio Colorido, Koji Yamamoto.
Το στούντιο προτιμά ιστορίες στις οποίες οι χαρακτήρες ανασύρονται από τη συνηθισμένη ζωή τους από μια φανταστική τροπή των γεγονότων, όπως το “Penguin Highway” του 2018, όπου ένας μαθητής δημοτικού ερευνά την ξαφνική εμφάνιση πιγκουίνων στην πόλη του.
Αυτή η family friendly ταινία υποδεικνύει τη στρατηγική του Netflix να επεκτείνει τις υπηρεσίες streaming του στην Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας περίπου 40 αυθεντικών τίτλων anime, δραματικών σεναρίων όπως το “First Love” και σειρές χωρίς σενάριο όπως το “Last One Standing”.
«Αυξάνουμε τις επενδύσεις μας στο περιεχόμενο της Ιαπωνίας, όχι μόνο σε όγκο, αλλά σε ποικιλία ειδών και μορφών», είπε ο Sakamoto.
Πηγή: reuters.com
ΕΔ