LOADING

Type to search

Apps Entertainment & Media News Tech

Το YouTube, επιτέλους αποσύρει το πιο ενοχλητικό χαρακτηριστικό του

Share

Εάν είστε από αυτούς που περνούν αρκετό χρόνο παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube σε υπολογιστή, αναμφίβολα θα είστε εξοικειωμένοι με τις «overlay διαφημίσεις», ή αλλιώς επικαλυπτόμενες διαφημίσεις. Αν δεν είστε συνδρομητής στο YouTube Premium, αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα είναι εξαιρετικά ενοχλητικά και εμφανίζονται και αρκετά συχνά.

Και από ότι φαίνεται και το ίδιο το YouTube συμφωνεί, καθώς έχει επιβεβαιωθεί ότι αυτού του είδους οι διαφημίσεις, σύντομα θα ανήκουν στο παρελθόν.

Τα νέα προέρχονται από μια επίσημη ανάρτηση στο φόρουμ του YouTube, που αναφέρει ότι οι διαφημίσεις επικάλυψης θα καταργηθούν από τις 6 Απριλίου 2023. Η δημοσίευση στο φόρουμ αναφέρεται σε αυτές ως “μορφή διαφήμισης παλαιού τύπου” και τις χαρακτηρίζει “ενοχλητικές για τους θεατές”. Η δημοσίευση σημειώνει επίσης ότι αυτή η κατάργηση θα πρέπει “να συμβάλει στη βελτίωση της εμπειρίας των θεατών και στη μετατόπιση της αφοσίωσης σε μορφές διαφήμισης υψηλότερης απόδοσης σε υπολογιστές και κινητές συσκευές”.

Είναι σίγουρα ευπρόσδεκτα νέα ότι το YouTube επιλέγει να καταργήσει τις διαφημίσεις επικάλυψης και φαίνεται επίσης και μια αρκετά λογική απόφαση. Πιο συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις επικάλυψης είναι προς το παρόν διαθέσιμες μόνο σε χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπο μέσω υπολογιστή, μια πιθανώς μικρότερη μερίδα κόσμου από τους χρήστες κινητών. Επιπλέον, η κατάργηση είναι απίθανο να επηρεάσει σημαντικά τους δημιουργούς του YouTube, καθώς έβγαζαν χρήματα από αυτές τις διαφημίσεις μόνο όταν ένας θεατής έκανε κλικ σε μία – κάτι που η επικείμενη κατάργηση υποδηλώνει ότι ήταν μάλλον σπάνιο φαινόμενο.

Αυτό είναι σίγουρα μια νίκη για τον μέσο χρήστη και την συνολική εμπειρία θέασης, καθώς οι διαφημίσεις επικάλυψης ήταν αρκετά ενοχλητικές, καθώς καταλάμβαναν ένα σημαντικό μέρος της οθόνης και απαιτούσαν φυσική αλληλεπίδραση για να τις «εξαφανιστούν». Είναι επίσης η πρώτη φορά που το YouTube καταργεί οποιονδήποτε τύπο διαφήμισης από τον ιστότοπο.

Δυστυχώς, οι διαφημίσεις πριν από το βίντεο και κατά τη διάρκεια του βίντεο αναμένεται να αποτελούν μέρος της εμπειρίας θέασης για αρκετό καιρό ακόμα. Αυτές είναι οι πιο συνηθισμένες διαφημίσεις που θα συναντήσετε στο YouTube και θα συνεχίσουν να υπάρχουν στον ιστότοπο ακόμη και μετά την εξαφάνιση των διαφημίσεων επικάλυψης σε λίγες εβδομάδες.

Πηγή: TomsGuide.com

Tags:

You Might also Like