LOADING

Type to search

Apps Tech ΝΕΑ

Το YouTube θα μπλοκάρει χρήστες που χρησιμοποιούν ad blockers

Avatar
Share

Το YouTube θέλει να υιοθετήσει μια πιο επιθετική προσέγγιση για να εμποδίσει τους θεατές να χρησιμοποιούν ad blockers ενώ παρακολουθούν βίντεο στην πλατφόρμα του. Όπως αναφέρει το BleepingComputer, οι άνθρωποι έχουν δημοσιεύσει στιγμιότυπα οθόνης σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Reddit που δείχνουν μια αναδυόμενη ειδοποίηση που τους προειδοποιεί ότι ο παίκτης τους θα μπλοκαριστεί μετά από τρία βίντεο.

Η προειδοποίηση αναφέρει ότι το YouTube θα μπλοκάρει τη δυνατότητά τους να αναπαράγουν βίντεο στην πλατφόρμα, εκτός αν απενεργοποιήσουν το ad blocker τους ή προσθέσουν τον ιστότοπο στη λευκή λίστα τους. “Οι διαφημίσεις επιτρέπουν στο YouTube να παραμένει δωρεάν για δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως”, συνεχίζει η ειδοποίηση. Για να απαλλαγούν από τις διαφημίσεις, η εταιρεία λέει στους χρήστες να αποκτήσουν μια συνδρομή YouTube Premium, ώστε “οι δημιουργοί να εξακολουθούν να πληρώνονται”. Πριν από αυτές τις προειδοποιήσεις, το YouTube έδειχνε μόνο αναδυόμενα παράθυρα στους χρήστες που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, υπενθυμίζοντάς τους ότι είναι ενάντια στο TOS του ιστότοπου. Τελικά, πρόσθεσε ένα χρονόμετρο στις ειδοποιήσεις για να διασφαλίσει ότι οι θεατές αφιερώνουν χρόνο για να τις διαβάσουν.

Ο ιστότοπος επιβεβαίωσε στο BleepingComputer ότι οι νέες ειδοποιήσεις αποτελούν μέρος ενός πειράματος. Ένας εκπρόσωπος δήλωσε στο δημοσίευμα ότι το YouTube “εκτελεί ένα μικρό πείραμα σε παγκόσμιο επίπεδο που προτρέπει τους θεατές με ενεργοποιημένους αποκλειστές διαφημίσεων να επιτρέψουν τις διαφημίσεις στο YouTube ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium”. Είπαν ότι το YouTube μπορεί να απενεργοποιήσει προσωρινά την αναπαραγωγή “[σ]ε ακραίες περιπτώσεις, όπου οι θεατές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τους αποκλειστές διαφημίσεων”. Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι θα απενεργοποιήσουν την αναπαραγωγή μόνο “εάν οι θεατές αγνοήσουν επανειλημμένα αιτήματα να επιτρέψουν τις διαφημίσεις στο YouTube”, αν και δεν είναι σαφές αν αυτό σημαίνει ότι το YouTube δεν θα μπλοκάρει αυτόματα την αναπαραγωγή αφού ένας θεατής παρακολουθήσει τρία βίντεο και θα του δώσει περισσότερες ευκαιρίες να συμμορφωθεί.

Προς το παρόν, αυτή η νέα προσέγγιση επηρεάζει μόνο έναν μικρό αριθμό χρηστών και το YouTube δεν ανέφερε πόσοι άνθρωποι και περιοχές συμμετέχουν στη δοκιμή. Ο ιστότοπος, ο οποίος κερδίζει τα περισσότερα από τα χρήματά του από τις διαφημίσεις, έχει δει τα έσοδά του από τις διαφημίσεις να μειώνονται τα τελευταία τρία τρίμηνα, οπότε δεν θα μας εκπλήξει αν αυτή η δοκιμή επεκταθεί σε περισσότερους χρήστες σε όλο τον κόσμο, αν αποδειχθεί αποτελεσματική.

Tags:

You Might also Like