LOADING

Type to search

Featured Tech ΝΕΑ

Apple Vision Pro: Τα σχέδια για ένα πιο προσιτό χαμηλού κόστους μοντέλο φέρεται να έχουν ακυρωθεί

Share

Η ανακοίνωση του Vision Pro της Apple στο WWDC αυτό το καλοκαίρι ήταν αναμφίβολα μία από τις πιο συναρπαστικές τεχνολογικές αποκαλύψεις της χρονιάς. Αλλά η τιμή των 3.500 δολαρίων που ζητούσε αυτό το για “spatial computing”,  headset έκανε ακόμη και τους πιο σκληροπυρηνικούς οπαδούς της Apple να κάθονται κάπως νευρικά στις θέσεις τους. Οι ανησυχίες βέβαια κατευνάστηκαν κάπως με την φήμη ότι αυτό το Gen 1 μοντέλο του Vision Pro θα ακολουθηθεί στο εγγύς μέλλον από μια έκδοση Gen 1.5 σε πιο φιλική τιμή. Αυτό όμως θα μπορούσε να μην ισχύει πλέον.

Σύμφωνα με μια έκθεση του αναλυτή της Apple, Ming-Chi Kuo, η έκδοση χαμηλού κόστους του Vision Pro μπορεί να μην συμβεί τελικά – παρά τις φήμες που έκαναν λόγο για ημερομηνία κυκλοφορίας το 2025.

Ο Kuo δεν δίνει λόγο για την ακύρωση, αλλά υποδηλώνει ότι η Apple παρακολουθεί στενά το κόστος της πρώτης έκδοσης του προϊόντος.

Ο Kuo αναμένει ότι η Apple θα στείλει μεταξύ 400.000 και 600.000 σετ το επόμενο έτος και πιστεύει ότι μπορεί εν τέλει να χρειαστεί “περισσότερος χρόνος από ό,τι περιμένει η αγορά” για να γίνει το καινοτόμο αυτό σετ κερδοφόρο για την Apple. Και ενώ θεωρείται ότι μια δεύτερη γενιά θα μπορούσε να μπει σε μαζική παραγωγή το πρώτο εξάμηνο του 2027, δεν θα υπάρξουν αναθεωρήσεις (χαμηλού κόστους ή άλλες) μέχρι να ανακοινωθεί αυτή η συσκευή Gen 2.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή είναι η πρώτη ένδειξη που έχουμε ότι η Apple καταργεί το χαμηλού κόστους Vision Pro, ενώ πολλές φήμες έχουν υποστηρίξει ότι η εταιρεία θέλει ένα οικονομικό μοντέλο. Ενώ το Vision Pro αναμφίβολα προωθείται στην αγορά ως συσκευή επιπέδου Pro (βρίσκεται και στο όνομα άλλωστε), η Apple θα θέλει να φέρει την τιμή πιο κοντά σε αυτή του iPhone 15 Pro για να προσπαθήσει να πείσει τους πελάτες για το μέλλον αυτής της καινοτομίας. Και θα λέγαμε ότι η χαμηλότερη τιμή είναι ζωτικής σημασίας για τη μαζική υιοθέτηση, ειδικά δεδομένης της τιμολόγησης των ανταγωνιστικών συσκευών της Meta.

Επιπλέον, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η χρονική στιγμή που ο Kuo επέλεξε να αποκαλύψει αυτή την είδηση, καθώς μόλις πριν λίγες μέρες η Meta παρουσίασε τα τελευταία της σετ Quest στο Meta Connect. Έχει γίνει πολύς λόγος για τον ανταγωνισμό μεταξύ Meta Quest vs. Apple Vision Pro με μεγάλο μέρος της συζήτησης να καταλήγει στη διαφορά τιμής.

Μετά την ανακοίνωση του Vision Pro, ο CEO της Meta, ο Mark Zuckerberg, εστίασε στο κόστος ως τον μεγαλύτερο λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι που αναζητούν την VR δόση τους θα επέλεγαν την Meta. “Νομίζω ότι η ανακοίνωσή τους αναδεικνύει πραγματικά τη διαφορά στις αξίες και το όραμα που οι εταιρείες μας φέρνουν σε αυτό με έναν τρόπο που νομίζω ότι είναι πραγματικά σημαντικός”, δήλωσε. “Καινοτομούμε για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας θα είναι όσο το δυνατόν πιο προσιτά και προσιτά σε όλους, και αυτό αποτελεί βασικό μέρος αυτού που κάνουμε. Και έχουμε πουλήσει δεκάδες εκατομμύρια Quests”.

Πηγή: tomsguide.com

ΔΚ

Tags:

You Might also Like