Big tech: Η αύξηση των εσόδων τους από διαφημίσεις μειώνεται καθώς τελειώνει η πανδημία
Share
Μετά την άνευ προηγουμένου αύξηση των εσόδων πέρυσι, οι ψηφιακές πλατφόρμες όπως η Google, η Meta, η Snap και το Twitter αντιμετωπίζουν τώρα μια απογοητευτική πραγματικότητα όσο οι διαφημιστικές τάσεις που συνδέονταν με την πανδημία τελειώνουν, σύμφωνα με έκθεση αναλυτών την Πέμπτη.
Η ερευνητική εταιρεία MoffettNathanson μείωσε τις εκτιμήσεις εσόδων για το 2025 για καθεμία από τις τέσσερις εταιρείες κατά διψήφιο ποσοστό. Οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 38% το 2021 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, σημείωσε έσοδα ρεκόρ 257 δισεκατομμυρίων δολαρίων εκείνη τη χρονιά.
Ενώ οι εταιρείες έχουν προειδοποιήσει για πιέσεις από τον πληθωρισμό, τον πόλεμο της Ουκρανίας και το τέλος της αύξησης της διαφήμισης λόγω του COVID, η έκθεση εκτιμά για πρώτη φορά τον πιθανό αντίκτυπο στα έσοδα τα επόμενα χρόνια. «Μετά από χρόνια υπερηφάνειας, ανησυχούμε πραγματικά για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της ψηφιακής διαφήμισης», έγραψε στην έκθεση ο Michael Nathanson, αναλυτής της MoffettNathanson.
Η ανάπτυξη της διαφημιστικής αγοράς πέρυσι οφείλεται εν μέρει σε μια «άνευ προηγουμένου εκτίναξη» της κερδοφορίας σε εταιρείες που εξοικονόμησαν χρήματα σε χώρους γραφείων και επέκταση και είχαν περισσότερα να ξοδέψουν στο μάρκετινγκ, καθώς και επωνυμίες που δαπανούσαν σε διαφημίσεις για να ωθήσουν τους πελάτες να ψωνίσουν στο διαδίκτυο , έγραψε ο Nathanson.
πηγή: reuters.com
_
ΑΚ