LOADING

Type to search

Apps Tech Uncategorized ΝΕΑ

Meta: Έρχονται συνδρομές για την αποφυγή διαφημίσεων

Avatar
Share

Οι χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρωπαϊκή Ένωση ενδέχεται σύντομα να μπορούν να μην επιθυμούν στοχευμένες διαφημίσεις, εάν πληρώνουν για μια μηνιαία συνδρομή.

Μια πηγή που γνωρίζει το θέμα δήλωσε στο CNN ότι η Meta αξιολογεί μια σειρά επιλογών για να συμμορφωθεί με πολλαπλούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς που αποσκοπούν στον περιορισμό της χρήσης εξατομικευμένων διαφημίσεων από αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας. Τον τελευταίο χρόνο, η ΕΕ έχει αυστηροποιήσει τους κανονισμούς και θα απαιτεί από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να ζητούν από τους χρήστες τη συγκατάθεσή τους γύρω από τέτοιου είδους διαφημίσεις.

Τον Ιούλιο, ένα δικαστήριο έκρινε ότι οι εταιρείες τεχνολογίας μπορούν να χρησιμοποιούν συνδρομητικά μοντέλα ως τρόπο προσφοράς αυτής της συγκατάθεσης, συμπεριλαμβανομένου του να ρωτούν τους χρήστες αν θέλουν να έχουν πρόσβαση στο Facebook και το Instagram χωρίς διαφημίσεις, έναντι αμοιβής.

Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων της ΕΕ (ΓΚΠΔ), οι εταιρείες μπορούν να συλλέγουν και να χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών της ΕΕ εφόσον η χρήση εμπίπτει σε ορισμένες γνωστοποιούμενες κατηγορίες. Η Meta έχει προηγουμένως υποστηρίξει ότι η συλλογή δεδομένων της για τη διαφήμιση είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση των “συμβάσεων” μεταξύ της πλατφόρμας και των τελικών χρηστών για την παροχή υπηρεσιών. Ωστόσο, οι συνήγοροι της προστασίας της ιδιωτικής ζωής και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν δηλώσει ότι η αιτιολόγηση δεν υποστηρίζει τη χρήση προσωπικών δεδομένων για διαφήμιση.

Η πηγή του CNN δήλωσε ότι η Meta παραμένει σε στενές συζητήσεις με την επικεφαλής ρυθμιστική αρχή της στην Ευρώπη, την ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων, σχετικά με μια λύση συμμόρφωσης. Τα σχέδια, εάν εφαρμοστούν, δεν θα ισχύουν για χρήστες εκτός Ευρώπης.

Tags:

You Might also Like