Netflix: Θα μπορούσε να κυκλοφορήσει νέες πιο στοχευμένες διαφημίσεις που μοιάζουν με μίνι σειρές
Share

Εάν είστε συνδρομητής του πλάνου που υποστηρίζεται από τις διαφημίσεις του Netflix, ενδέχεται σύντομα να δείτε κάποιες πολύ πιο ενδιαφέρουσες διαφημίσεις. Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει διαφημιστές, το Netflix φέρεται να εργάζεται σε μια πολύ πιο στοχευμένη προβολή διαφημίσεων και θα μπορούσε ακόμη και να τις κάνει σαν ένα είδος μίνι σειράς αντί για τις ίδιες διαφημίσεις κάθε φορά.
Αυτό σύμφωνα με το FT.com , το οποίο αναφέρει ότι ο γίγαντας του streaming είχε συνομιλίες με μερικά από τα πιο σημαντικά στελέχη διαφημίσεων στον κόσμο στο φετινό φεστιβάλ Cannes Lions στη Νότια Γαλλία.
Λοιπόν, άρα τι έχει συζητήσει το Netflix και τι αλλαγές θα μπορούσαν να φέρουν οι πιο στοχευμένες διαφημίσεις αυτές στο υπάρχον πλάνο του με διαφημίσεις;
Πώς σκοπεύει το Netflix να κάνει
τις διαφημίσεις πιο ενδιαφέρουσες;
Σύμφωνα με κάποια από τα στελέχη διαφημίσεων που μίλησαν με το FT, ορισμένες από τις καινοτομίες που συζητήθηκαν περιελάμβαναν «επεισοδιακές» καμπάνιες, δηλαδή καμπάνιες σε επεισόδια. Αυτό σημαίνει ότι αντί να έχει μόνο μία επαναλαμβανόμενη διαφήμιση, μια καμπάνια θα μπορούσε να έχει πολλά επεισόδια. Το Netflix θα παρακολουθούσε ποια επεισόδια από αυτές τις “διαφημιστικές καμπάνιες” έχετε ήδη δει και, όταν ερχόταν η ώρα για την προβολή της επόμενης διαφήμισης, θα έδινε το επόμενο στη σειρά.
Όπως σημειώνουν οι FT, αυτό θα έλυνε το πολύ συχνό παράπονο του κοινού, που αναγκάζεται να παρακολουθεί την ίδια διαφήμιση ξανά και ξανά, και κάτι που συμβαίνει σε σχεδόν οποιοδήποτε επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις μεταξύ των καλύτερων υπηρεσιών ροής στον κόσμο εδώ και καιρό.
Η αναφορά λέει επίσης ότι αυτές οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να προβάλλονται και να κρατούνται για συγκεκριμένες εκπομπές. Για παράδειγμα, αν παρακολουθείτε μία από τις καλύτερες ταινίες ή μία από τις καλύτερες εκπομπές του Netflix, ενδέχεται να δείτε τις “επεισοδιακές διαφημίσεις” στα διαλείμματα αυτής της εκπομπής, αλλά δεν θα εμφανίζονταν αργότερα εάν παρακολουθούσατε κάτι άλλο, όπως ένα θρίλερ.
Αν νομίζετε ότι αυτό ακούγεται σαν κάτι που ήδη κάνει η παραδοσιακή μετάδοση με την τηλεόραση, έχετε δίκιο. Αλλά φυσικά στο διαδίκτυο μπορείτε να στοχεύσετε με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από ό,τι στην τηλεοπτική μετάδοση, έτσι οι διαφημιστές μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι διαφημίσεις τους προβάλλονται στα άτομα και στο συγκεκριμένο δημογραφικό που θέλουν να προσεγγίσουν.
Όποια και αν είναι η τεχνολογία που προσφέρει το Netflix, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διαφήμιση ήρθε για να μείνει. Σύμφωνα με τους FT, ένα στέλεγχος του διαφημιστικοού κλάδου είπε ότι το Netflix κερδίζει πλέον περισσότερα χρήματα ανά χρήστη από το επίπεδο που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις παρά από το τυπικό επίπεδο συνδρομής.
Πηγή: techradar.com
ΔΚ