Niantic: Η εταιρεία πίσω από το «Pokemon Go» απολύει 230 εργαζομένους
Share
Η Niantic προστίθεται στον μακρύ κατάλογο των εταιρειών που απολύουν υπαλλήλους. Το στούντιο δημοσίευσε μια “οργανωτική ενημέρωση” ανακοινώνοντας ότι θα απολύσει 230 υπαλλήλους. Επιπλέον, η εταιρεία κλείνει το στούντιο του Λος Άντζελες και ακυρώνει δύο παιχνίδια με άδεια χρήσης: NBA All-World και Marvel: World of Heroes. Τα μόνα καλά νέα για τους οπαδούς είναι ότι το Pokémon Go, που εξακολουθεί να είναι η ναυαρχίδα της, θα ζήσει για να πολεμήσει άλλη μια μέρα.
“Πήρα την απόφαση να περιορίσω την εστίασή μας για επενδύσεις σε παιχνίδια για κινητά, εστιάζοντας σε παιχνίδια πρώτου μέρους που ενσωματώνουν πιο έντονα τις βασικές μας αξίες της τοποθεσίας και των τοπικών κοινωνικών κοινοτήτων”, έγραψε ο CEO John Hanke. “Η αγορά παιχνιδιών για κινητά είναι πολύ ώριμη και μόνο οι καλύτεροι και πιο διαφοροποιημένοι τίτλοι έχουν την ευκαιρία να πετύχουν. Θέλουμε επίσης να εστιάσουμε περισσότερο στην κατασκευή για την αναδυόμενη κατηγορία συσκευών MR και τα μελλοντικά γυαλιά AR”.
Αν και σε κανέναν δεν αρέσει να ακούει για απολύσεις, η επιστολή του Hanke φαίνεται ειλικρινής και ειλικρινής σχετικά με τις προκλήσεις της εταιρείας και τα λάθη που έκανε ο ίδιος και η ηγετική ομάδα. Ο ίδιος αποδίδει τη μείωση προσωπικού στο ότι το στούντιο αύξησε τα έξοδά του ταχύτερα από τα έσοδά του. “Στον απόηχο της αύξησης των εσόδων που είδαμε κατά τη διάρκεια του Covid, αυξήσαμε το προσωπικό μας και τα σχετικά έξοδα προκειμένου να επιδιώξουμε την ανάπτυξη πιο επιθετικά, επεκτείνοντας τις υπάρχουσες ομάδες παιχνιδιών, τις εργασίες μας στην πλατφόρμα AR, τα νέα έργα παιχνιδιών και τους ρόλους που υποστηρίζουν τα προϊόντα μας και τους υπαλλήλους μας. Μετά το Covid, τα έσοδά μας επέστρεψαν στα προ του Covid επίπεδα και τα νέα έργα στα παιχνίδια και την πλατφόρμα δεν απέδωσαν έσοδα ανάλογα με αυτές τις επενδύσεις”. Ο διευθύνων σύμβουλος αναμένει ότι οι μειώσεις θα “επαναφέρουν τα έξοδα και τα έσοδα σε ευθυγράμμιση” χωρίς να κλείσει την πιο πολύτιμη ιδιοκτησία της.
Σχετικά με το θέμα αυτό, ο Hanke δήλωσε: “Η κορυφαία προτεραιότητα είναι να διατηρήσουμε το Pokémon Go υγιές και να αναπτυχθεί ως ένα παιχνίδι για πάντα. Ενώ κάναμε κάποιες προσαρμογές στην ομάδα του Pokémon Go, η επένδυσή μας στο προϊόν και την ομάδα συνεχίζει να αυξάνεται”. Το παιχνίδι AR που βασίζεται σε τηλέφωνα ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2016 και έγινε αμέσως μια viral αίσθηση- γνώρισε επίσης μια αναζωπύρωση της δημοτικότητάς του κατά τη διάρκεια πανδημικών αποκλεισμών, καθώς οι παίκτες που βρίσκονται στο σπίτι χρησιμοποίησαν το εξερευνητικό παιχνίδι ως δικαιολογία για να συνδεθούν με έναν κόσμο πέρα από τους υπερβολικά οικείους τέσσερις τοίχους τους. Μόλις πέρυσι, το στούντιο λάνσαρε μια κοινωνική εφαρμογή για το παιχνίδι που επιτρέπει στους παίκτες να οργανώνονται και να συνομιλούν.
Η επιστολή προσθέτει ότι η αγορά AR “αναπτύσσεται πιο αργά από ό,τι αναμενόταν” ήταν ένας άλλος παράγοντας. Τα παιχνίδια της Niantic θα ήταν ιδανικά για το on-the-go AR, το οποίο η βιομηχανία αναμένει τελικά να υλοποιηθεί ως έξυπνα γυαλιά που μπορούν να περάσουν για τα συνήθη γυαλιά συνταγογράφησης. Ωστόσο, όπως κατέστησε σαφές το Vision Pro της Apple, αυτό το μέλλον είναι πιθανότατα ακόμη μακριά. Το σημερινό φορητό AR, συμπεριλαμβανομένου και του Meta Quest Pro, είναι οικιακός εξοπλισμός σχεδιασμένος για εργασία και ψυχαγωγία στην άνεση του σπιτιού ή του γραφείου σας. Παρόλο που οι προσαρμογές των εμπειριών τύπου Pokémon Go μπορεί να λειτουργήσουν εκεί σε κάποιο βαθμό, η προσέγγιση του εμπορικού σήματος της εταιρείας είναι προσαρμοσμένη για AR που δεν είναι ακόμη διαθέσιμο. Η Niantic μπορεί κάλλιστα να καταλήξει να περιμένει πέντε έως 10 χρόνια για να δει φιλικές προς τον καταναλωτή εκδόσεις αυτού του τύπου επαυξημένης πραγματικότητας – και προφανώς, αυτό απαιτούσε κάποια αναδιαμόρφωση.